loading...
سفید برفی
rtr بازدید : 35 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

فيلمبردار اجاره‌اي در تعقيب زن جوان

مردي كه پس از جدايي از همسرش براي بازپس‌گيري حضانت فرزند خود با اجير كردن مردي از رفتارهاي زن سابقش فيلم تهيه مي‌كرد تحت تعقيب پليس قرار گرفت.

به گزارش «جام‌جم»، روز گذشته زن جواني هنگام بازگشت از محل كارش به مردي كه او را تعقيب مي‌كرد، مشكوك و در يك لحظه متوجه شد اين فرد از او فيلمبرداري مي‌كند.

به دنبال اين ماجرا، زن جوان با مرد غريبه درگير شد كه در اين هنگام مردم به كمك او شتافته و مرد غريبه را دستگير و موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كردند.

به دنبال اين تماس، ماموران كلانتري سناباد مشهد با حضور در محل درگيري متوجه شدند مردم با حضور بموقع خود مانع فرار مردي شده‌اند كه با تلفن همراهش از زن شاكي فيلم تهيه مي‌كرده است.

با تحقيق از زن شاكي، وي عنوان كرد از چند روز پيش وقتي از خانه يا محل كارم خارج مي‌شوم، مرد متهم را مي‌بينم كه مدام در تعقيب من است تا اين كه متوجه شدم او با تلفن همراهش از من فيلم تهيه مي‌كند.

متهم اجاره‌اي

با ثبت اين شكايت، متهم در تحقيقات گفت: بيكار بودم تا اين‌كه شوهر سابق اين زن از من خواست همسرش را كه از او جدا شده، تعقيب و از وي فيلمبرداري كنم تا با تهيه اسناد و مدارك و ارائه آن به دادگاه، نشان دهد وي صلاحيت نگهداري از فرزندش را ندارد.

به دنبال اين اعترافات، زن شاكي گفت: پس از چند سال زندگي مشترك در حالي كه صاحب يك فرزند بودم، متوجه شدم شوهرم پنهاني ازدواج كرده است.

شاكي افزود: اوايل سعي مي‌كردم به اين موضوع واكنش نشان ندهم؛ اما با گذشت زمان ديگر قادر به تحمل اين زندگي نبودم تا اين كه با مراجعه به دادگاه، دادخواست طلاق دادم.

شاكي گفت: پس از رسيدگي به پرونده و با توافق شوهرم، قاضي حضانت فرزندم را به من واگذار كرد و من نيز پس از بازگشت به خانه پدري‌ام، شغلي آبرومند پيدا كردم تا بتوانم زندگي خود و فرزندم را اداره كنم. اكنون كه معلوم شده شوهر سابقم با فيلمبرداري از من قصد سوءاستفاده داشته از او شكايت دارم.

به دنبال اين شكايت، قاضي پرونده دستور قضايي مبني بر دستگيري شوهر سابق زن جوان (شاكي) را صادر كرد.

با ارسال پرونده به پليس آگاهي، تحقيق در اين زمينه ادامه داد.


ارسال شده در تاریخ : پنجشنبه 03 فروردین 1391 - 12:13 توسط : میلاد
فيلمبردار اجاره‌اي در تعقيب زن جوان
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 629
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 46
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 197
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 577
  • بازدید ماه : 577
  • بازدید سال : 3,566
  • بازدید کلی : 31,666
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید