loading...
سفید برفی
rtr بازدید : 47 یکشنبه 17 تیر 1403 نظرات (0)

به تازگی خبر ازدواج یک زن با خودش، باعث تعجب عده ای از مردم امریکا شده است.

ماجرا از این قرار است که یک زن 36ساله پس از اینکه از همسرش جدا شده و سالها با سه فرزندش زندگی می کرد بخاطر تنهایی تصمیم گرفته بود که ازدواج کند اما شخص خاصی برای ازدواج با او پیدا نشد. سرانجام تصمیم گرفت که با خودش ازدواج کند.



او در این مورد می گوید: من فکر میکنم شخصی نبوده که لایق زندگی کردن با من باشد و از اینکه با خودم ازدواج کردم خوشحالم زیرا الان یک انسان خاص و ویژه شده ام.

در مراسم ازدواج او حدود 50 مهمان حضور داشتند از جمله پدر و مادر و فرزندانش.


ارسال شده در تاریخ : دوشنبه 21 فروردین 1391 - 5:56 توسط : میلاد
مراسم ازدواج زن ۳۶ساله با خودش!+ عکس
]]>
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 629
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 211
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 596
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 641
  • بازدید ماه : 641
  • بازدید سال : 3,630
  • بازدید کلی : 31,730
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید